נירופדבק

חדש במרכז א.ל.י.ה ההתנהגות שלנו נשלטת ברובה על ידי הפעילות המוחית. פעילות זו אחראית על התפקוד הרגשי, תפקודי החשיבה, הלמידה, ההבעה וההתנהלות בחיי היומיום. אחת הדרכים לבחון את הפעילות המוחית היא

טיפול במשחק

טיפול במשחק בקליניקהמתבצע על”י אנשי מקצוע בכרים המאושרים ע”י משרד הבריאות .המרכז  מציע טיפול במשחק לילדים החווים קושי  בניהול סיטואציות חברתיות  או קושי בפתרון בעיות חברתיות טיפול

טיפול במוזיקה

 טיפול במוסיקה, הוא כלי בסיסי ביותר מעת שאנו נולדים – אנו חשופים לצלילים: קול האמהות ברחם, דפיקות הלב של האם ושל העובר עצמו ולאחר הלידה, הקולות והצלילים הסובבים אותנו. בטיפול במוסיקה,

טיפול בתנועה

טיפול בתנועה היא תולדה של שיתוף פעולה מקצועי של גורמים מעולם הריקוד, כמו הרקדנית איזידורה צ’ייס ואחרות, לבין גורמים מקצועיים מעולם הפסיכותרפיה והטיפול בנפש. תחילתה של השיטה הייתה במחלקות

טיפול דרך דמיון מודרך

כלי לריפוי ממחלות וכאבים- כאבי ראש, כאבי בטן, צמצום עד העלמת גידולים שפירים וממאירים, ציסטות, ריפוי מטראומות, פוביות, פחדים ועוד. • כלי ליצירת מציאות רצויה- על ידי שינוי החשיבה לחיובית ובעזרת

טיפול פסיכולוגי

טיפול פסיכולוגי לילדים.  הטיפול הפסיכולוגי במרכז דיאגנוסטיקה נעשה על“י אנשי המקצוע הבכרים .המאושרים על“י משרד הבריאות . כדאי לפנות לטיפול פסיכולוגי כשמזהים מצוקה רגשית אצל הילד. מצוקה

מה זה טיפול רגשי

מתי רצוי לפנות עם ילד לטיפול? מרכז א.ל.י.ה מציע מגוון רחב  של טיפולים רגשים קיים טיפול רגשי באמצעות כלי נגינה ” מוזיקה “ טיפול רגשי דרך אומנות “הבעה ויצירה “ טיפול רגשי

אבחון דידקטי ואבחון כישורי למידה? 

אבחון דידקטי הוא תהליך הערכה שמטרתו לאתר את ליקויי הלמידה הגורמים לקשיים בלימודים ובחיי היום יום. באבחון נבדקים המנגנונים הקוגניטיביים העומדים בבסיס הלמידה (כגון: כישורי חשיבה, זיכרון, תפיסה

אבחון התפתחותי

במרכז א.ל.י.ה נותן מענה ויעוץ אישי להורים לפני קבלת החלטה לביצוע אבחון .ומלוים אותם בכל התהליך ד קבלת התוצאות . אבחון התפתחותי מיועד לילדים צעירים בגיל הרך ועד גיל 6 במקרים שבהם ההורים או הצוות

אבחון וטיפול ריפוי בעיסוק

ריפוי בעיסוק – אבחון תפקודי כללי  באבחון בריפוי בעיסוק נבדקות היכולות  הגרפומוטוריות (שימוש בצבע, עיפרון, כלי כתיבה, ציור, צביעה וכד’) , תצפית על תפקודי ידיים כגון: אחיזת כלי כתיבה,
  • 1
  • 2
דילוג לתוכן