מהי לקות למידה?
לקות למידה (בראשי תיבות: ל"ל) היא הפרעה נוירו-התפתחותית, הפוגעת בתפקודי למידה בסיסיים (קריאה, כתיבה וחישוב), ומפריעה לאדם הלוקה בה לרכוש ולבטא ידע ומיומנויות ברמה המצופה מאנשים בגילו, בהשכלתו ובמנת המשכל שלו. חלק מאנשי
לקות למידה (בראשי תיבות: ל"ל) היא הפרעה נוירו-התפתחותית, הפוגעת בתפקודי למידה בסיסיים (קריאה, כתיבה וחישוב), ומפריעה לאדם הלוקה בה לרכוש ולבטא ידע ומיומנויות ברמה המצופה מאנשים בגילו, בהשכלתו ובמנת המשכל שלו. חלק מאנשי
קושי בלמידה הוא תוצאה של כל תופעה, הפוגעת ביכולת של האדם לרכוש ידע או מיומנויות חדשים. קושי כזה יכול לבוא לידי ביטוי בעקומת הלמידה של האדם ולהנמיך במידת מה את ההישגים האקדמיים שלו.
אבחון התפתחותי מיועד לתינוקות וילדים בגיל הרך בעלי עיכובים התפתחותיים ברמות שונות. מטרת אבחון זה הינה לאתר את מקור הקושי, לזהות אותו במהירות האפשרית כדי
טיפול באמצעות מוסיקה הוכחה מחקרית כאחד הכלים היעילים ביותר לטיפול במגוון קשיים לילדים, נוער ומבוגרים בקשת רחבה של קשיים, אתגרים וצרכים שונים. טיפול באמצעות מוסיקה
אבחון Woodcock Johnson IQ בודק את היכולות הקוגנטיביות (פעולות ויכולת רכישת הידע) של הנבדק, את הקשיים והפוטנציאל לשיפור. מצד שני ישנן יכולות הדורשות זמן רב
שיטת הנוירופידבק הינה אחת השיטות המתקדמות לטיפול התנהגותי המאפשרת טיפול נפשי לא תרופתי– אינטראקטיבי. אחוזי ההצלחה בטיפול זה הינם מהגבוהים ביותר מבין שיטות הטיפול הלא
ליווי בהסתגלות למכשירי שמיעה בפעמים הראשונות יאפשרו לילדיכם הקניית הרגלי תקשורת יעילים יותר והתמודדות קלה יותרמבחינה פיזית ומנטאלית. ליווי הורים וליווי משפחתי לילדים הנעזרים במכשירי